torsdag 14. juni 2012

Søteste valpen

Søteste Dina, som blir 6 uker i morgen, og da er det bare to uker til jeg kan hente henne.
Var i byen for å bestille flybillett i dag, men det var ikke så enkelt...
De måtte ha nøyaktige mål på buret jeg skal bruke, så da må jeg få hentet det og målt. Håper det ikke er for stort, for da må jeg kjøpe ett nytt bare for den ene gangen....Katteburet mitt var ihvertfall altfor stort, så det er ikke rare greiene man får lov til å ha med.
Gleder meg til hun er ferdig hentet, og vel hjemme hos oss:)

1 kommentar:

  1. Så søt da...
    Skjønner godt at du gleder deg til å få henne hjem:)
    Nei sønnen min bor ikke hjemme her lenger, ingen av barna gjør det. Men vi treffes ofte så det går bra. Frøya og Fillip er så fine med Hera. Forsiktige og tålmodige så det går veldig bra. Hun kommer vel til å være her en del og det gleder vi oss til:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett