søndag 10. juni 2012

Stevne i Drammen Juni -12



Forrige helg var vi på stevne i Drammen.
Vi reiste bort på Fredag og overnattet til Lørdag, som var stevnedagen.
På agility løp vi feilfritt helt til siste hinder, hvor vi disket fordi Lucky hoppet over ett annet hopp.
Surt, men sånt skjer....

På hoppen gikk vi feilfritt, men fikk tidsfeil fordi det gikk litt for sent, selv om jeg syntes Lucky gikk bra:)
Så selv om det ble en 10. plass ( av 35) er jeg fornøyd med farta og at hun i det hele tatt gikk ganske så bra i forrhold til da vi var i Stavanger, hvor hun var helt satt ut.









1 kommentar:

  1. Så flinke dere er!
    Sikkert utrolig morsomt:)
    Jeg var med sønnen min idag og hentet ei søt rottweiler tispe. Han har ønsket seg det en stund og nå ble det alvor. Ei lita søt jente. Jeg har absolutt ingen erfaring med denne rasen. Blir spennende å følge dem:)
    Det nærmer seg tid for valp hos dere også nå! Morsomt det:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett